Ahad, 29 Oktober 2017

BENDA KECIL YANG BOLEH GANDAKAN PELUANG ANDA DAPAT INTERVIEW

BENDA KECIL YANG BOLEH GANDAKAN PELUANG ANDA DAPAT INTERVIEW
Tahukah anda, Home Address akan menentukan sama ada bakal majikan anda akan panggil anda untuk Interview atau tidak?
.

Perkara ini saya sudah alami dan amalkan.
.
Professional Talent Acquisition telah mengesahkan amalan saya ini
.
.
Sebenarnya dalam CV kita ada banyak "jin" seperti Home Address ini yang menyebabkan CV kita tak laku
.
.
Nak kesan lebih banyak "jin" dalam CV anda?
.
.
Saya dah buat satu seminar berbayar yang menerangkan semua tips dan trick untuk jadikan CV anda sangat menarik kepada bakal majikan anda
.
Ianya sangat mudah hingga anda hanya perlu ikut satu persatu
.
Dan saya tunjukkan format saya dalam Webinar ini supaya anda jelas tentang apa yang saya perkatakan
.
Dan anda tak perlu ambil cuti untuk hadiri Webinar ini.
.
Malahan anda boleh replay berkali- kali secara percuma
.
.
Dapatkan tiket anda sekarang di azahansafetyman_webinaroffer.gr8.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan