Jumaat, 14 Februari 2014

Tips Slaid Meleleh #1: Video

Saya ada terangkan dalam post yang lepas mengenai video yang berkesan. Jika anda terlepas, boleh klik di SINI.

Di bawah ini adalah slaid terbaik saya pada tahun lepas.
Saya amat berbangga dengan slaid saya.

Ia adalah slaid yang mengandungi video mengenai unsafe act di mana seorang askar
telah memberikan seekor Cimpanzi senapangnya.
Mungkin Cimpanzi tersebutlah yang membuat saya berbangga.


Setelah belajar ilmu buat slaid, saya upgrade sikit jadi macam ini


Samsung rules! Hahahaha
Saya letakkan video tersebut ke dalam Galaxy S Advance saya supaya semua orang lebih 
tertarik untuk menonton. 

Sedikit sahaja tune tapi kesannya kepada audien meningkat berkali kali ganda. 

Menarik kan? 


Ada berita baik. 
Saya faham bukan semua orang punya masa untuk lakukan editing seperti ini. 
Oleh itu saya akan kongsi dengan anda semua secara PERCUMA. 

Anda mahu atau mahu? 

Ikuti langkah berikut: 

1. Hantarkan emel ke azahansafetyman@gmail.com dengan subjek "Tip Meleleh #1"
2. Berikan nama penuh, no telefon dan no kad pengenalan
3. Gunakan dengan maksima

Apa yang akan anda dapat? 
1. Telefon Samsung Galaxy S Advance 
2. Tv LG
3. Tv kotak
4. iPhone
5. font Rockwell

Semua design ini bernilai RM50 dan saya berikan percuma sahaja. 

Oh ya, tawaran ini terhad kepada 100 orang sahaja. Selepas itu bayaran sebanyak RM25 akan dikenakan. 

Semoga anda cemerlang dalam kerjaya. In sha Allah. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan