Isnin, 24 Julai 2017

PELANCARAN EBOOK "NAK JOIN SAFETY: PANDUAN UNTUK BEGINNERS YANG NAK MASUK BIDANG SAFETY"

Assalaamualaikum dan Hai rakan Azahan Safetyman
.
.
Saya telah siapkan buku panduan asas bagi mereka yang nak join bidang safety ini
.
Buku ni pun ditulis sebab ada ramai orang yang tanya saya soalan "macamana nak join bidang safety?"
.
.
Contents yang saya sumbatkan dalam buku ini:
√ Perkara asas bidang Safety termasuk terminologi
√ Langkah demi langkah untuk jadi SHO, SSS siap dengan link rujukan ke website JKKP, NIOSH, etc
√ Ringkasan kehidupan sebagai SHO dan pengamal safety
√ Senarai skil asas berdasarkan kepada pengalaman saya, yang seorang pengamal Safety perlu ada untuk harungi industri yang mencabar
√ 3 tahap teknik menasihat majikan- dari sudut pandangan saya
.
.
Pendek kata, saya berikan pengetahuan asas bagi mereka yang betul- betul baru nak masuk bidang Safety
.
.
Buku ini sedia dijual di http://ebooknakjoinsafety.gr8.com 
.
.
P/s: Diskaun sebanyak RM10 dalam tempoh terhad. Layari sekarang sebelum kerugian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan