Isnin, 3 November 2014

Professional Learning Facilitator Program

"Peserta Kursus Saya Tidak Pernah Tertidur Lagi" 

Saya telah berkecimpung dalam dunia training lebih kurang 3 tahun. 
Perkara yang paling saya tak suka berlaku dalam kelas saya ialah apabila ada peserta yang tertidur. 
Bukan mengatakan mereka ini kurang adab, tetapi saya lebih "terasa" yang kelas atau cara penyampaian saya ini boring. 

Saya menyertai kelas Professional Learning Fasilitator pada Disember 2012. 
Ianya kerana ajakan dari 2 rakan baik saya. 
Dengan aplikasi model L.E.A.R.N dan teknik NLP, kelas saya tidak pernah ada orang yang tertidur lagi. 
Malahan ianya seperti komen wajib dari para peserta "kelas tak mengantuk langsung" pada akhir sesi. 

Yang paling penting, perubahan yang mereka pelajari dari kelas dan kursus yang saya kendalikan kekal hingga ke luar kelas, dan diamalkan dalam kehidupan. 

Terima kasih kepada PLF. 
Sekarang saya tidak lagi menggelarkan diri saya sebagai "trainer". 
Sila panggil saya PLF Azahan Safetyman. 

Sekiranya anda mahu kelas yang anda kendalikan menjadi seronok dan memberi impak yang tinggi, hubungi nombor yang tertera untuk maklumat lanjut. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan