Sabtu, 17 Mei 2014

I Can Learn English Motivational Talk by Me :)

Alhamdulillaah selesai sudah tanggungjawab menyampaikan topik I Can Learn English kpd pelajar dan ibu bapa Kampung Pekajang.
Syarikat tempat saya bekerja menganjurkan aktiviti CSR di komuniti berdekatan dgn kilang kami.
Bila dengar peluang ini terus saya menawarkan diri utk slot story telling.
Slot motivational talk asalnya diberikan kepada speaker lain.
Selepas beberapa minggu HR tanya saya "Azahan boleh deliver slot motivational talk?"
Alhamdulillaah pucuk dicita ulam mendatang.
Slot diberi 30 minit sahaja.
Audien adalah pelajar sekolah rendah.
Cabaran utk saya kerana jarang bertemu dengan audien seperti ini.
Berdiskusi dengan side kick saya Ahmad Faiz maka terciptalah satu modul.
Selebihnya adalah seperti yg digambar :)
Para peserta sporting habis!
Semoga semua dapat A+ pada peperiksaan tahun ini. Aamiin :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan